8/6/11

MAGDALENES AMB COBERTURA DE NÚVOL DE SUCRE



Fa uns dies va ser el meu aniversari . Amb aquest any , ja van 42 voltes al sol. Déu n’hi do, no?. Va ser un dia molt maco i em van fer molts regalets , que em van encantar. Em sento molt afortunada!.
 Alguns regals van ser culinaris, com aquest  aparador de cupcakes , que he fet servir per presentar aquestes magdalenes .
També la meva cosina Agnès, del Blog De buen comer i algo más, que és un encant , em va “enredar” , fen-me anar a la botiga Mamamuffins,  per preguntar una cosa , i em vaig trobar amb un regal per mi.  Un Kit de biberons amb boquilles  intercanviables  per decorar i un pot de xocolata boníssim. Quina sorpresa més maca no?.
Així que he fet aquestes magdalenes ,per estrenar tots els estris nous, amb una cobertura de núvol de sucre , molt bona, també de MamaMuffins.



 Magdalenes amb cobertura de núvol de sucre:
Ingredients:
-200 gr de sucre
- Pell de llimona o ratlladures
-2 ous
-170 gr de llet
-170 gr d’oli d’oliva suau
-270 gr de farina
-1/2  sobre de llevat químic
Ingredients per la cobertura:
-250 gr de mantega a temperatura ambient
-250 gr de sucre de llustre
-1 pot de Marshmallow fluff

 Procediment tradicional:
1-Batre el sucre amb els ous.
2- Incorporar l’oli i la llet i les ratlladures de llimona.
3-Tamizar la farina amb el llevat i incorporar amb moviments suaus.
4-Omplir ¾ parts dels motllos de magdalenes i deixar reposar a la nevera 15 minuts.
5-Coure al forn, a 180 graus , durant aproximadament 20 minuts.
Cobertura:
1-Batre la mantega amb el Marshmallow fluff i incorporar el sucre poc a poc fins aconseguir la consistència desitjada.
2-Omplir una mànega pastissera i decorar .

Procediment amb Thermomix:
1-Posar el sucre en el got i polvoritzar 20 segons, velocitat  progressiva 5-10.
2-Afegir la pell de la llimona i programar 20 segons, velocitat progressiva 5-10.
3-Incorporar el ous i batre 2 minuts, temperatura 37 graus , velocitat 5.
4-Afegir la llet i l’oli i barrejar 10 segons , velocitat 5.
5-Afegir la farina tamisada amb el llevat i mesclar 10 segons ,velocitat 3. Acabar de barrejar amb l’espàtula.
6-Omplir ¾ parts del motllos de magdalenes i deixar reposar a la nevera 15 minuts.
7-Coure al forn, a 180 graus , durant aproximadament 20 minuts.
Cobertura:
1-     Posar la papallona i batre la mantega amb el Marshmallow fluff 20 segons velocitat 3.
2-     Incorporar el sucre poc a poc fins aconseguir la consistència desitjada barrejant 20 segons ,velocitat 3 .
3-      Omplir una mànega pastissera i decorar .

11 comentaris:

  1. Guauuu Emma que bones !!! Aquestes les veu la meva mare i se les menja totes d'una, li encanten les magdalenes cassolanes i encara molt més els núvols
    Molt original recepta
    Petonets

    ResponElimina
  2. Oh, quins regals més xulos!! Aquestes magdalenes m'estan temptant tan ben posadetes... amb la gana que tinc ara!
    Petonets i felicitats!!
    Sandra

    ResponElimina
  3. Felicitats...aviam si entres més sovint per mostrar-nos les precioses "manualitats comestibles" amb que ens deleites...Què maques aquestes magdalenes.

    ResponElimina
  4. Felicitats!! Quins regals més xulis, l'Agnés es va marcar un detall molt maco amb tu. Quines obres d'art que fas.... Petonets

    ResponElimina
  5. Que pràctics aquests biberons acordió!!
    I quines magdalenes més presumides!!

    ResponElimina
  6. Hola Emma
    Quins regals més macos. Deu ser molt pràctic aquests biberons.
    Han quedat molt maques aquestes magdalenes
    Bona cuina

    ResponElimina
  7. Emmaaaaaa nena quina cosa mes bonaaa,si ja dic jo que ets un artistaa.petonssss

    ResponElimina
  8. nenaaa que bo,el proxim dia guardemen algunesssss, petonets

    ResponElimina
  9. Amb molt de retard, per molts anys!! I renoi, aquestes magdalenes són una preciositat!!
    Petons!

    ResponElimina
  10. Que mones i han de ser bonissimes!!! Ja m'he guardat aquesta cobertura de nuvol de sucre. Ha de ser deliciosa!!!

    ResponElimina

Moltes gràcies per les vostres aportacions!
Si voleu contactar amb mi ,podeu escriure’m a: emma.gatzem@gmail.com, i us respondré el més aviat possible.